telia

Idag har jag/vi bråkat med Telia.
 
Jag har haft ett mobilt bredband hos dem sen jag bodde i Umeå, men när vi köpte lägenheten i Januari skyndade jag med att säga upp detta eftersom vi då ville skaffa ett "riktigt" bredband. Jag skickade ett mejl till deras kundtjänst vid mobila bredband (som det stod man skulle göra) och sa att jag ville säga upp det. Några dagar senare fick jag svar att jag hade bindningstid först så hon sa upp det från och med 1 juli. Fint tänkte jag och släppte det. Nu i början på sommaren började jag undra när räkningarna skulle sluta komma..men när jag nu idag fick YTTLIGGARE än ny räkning fick jag nog. Jag ringde upp kundtjänst och fick prata med en kille där.
 
Enligt han stod det ingestans att jag hade sagt upp det och det rullade på som vanligt. När han i slutet fortfarande ville att jag skulle betala den räkningen jag fått och yttliggare en nästa månad (dock inte lika hög men ändå) blev jag arg. Varför ska jag måsta betala MER, när jag gjort RÄTT genom att säga upp det i tid?? Är ju inte mitt fel att dem klantat sig...
Till slut satt min hoppisprätt till pojkvän bredvid och fick nog och ville ta över telefonen..
Och tillslut efter mycket om och men gick dem med på att skrota fakturan och inte skicka nå fler.
Sånt här blir jag så arg på!! Telia ligger inte på plussidan just nu kan jag meddela...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0